O Nas
Turbosprężarki - Polska
G-TURBO jest Firmą od lat związaną z rynkiem motoryzacyjnym. Naszą siedzibą jest nowy budynek wybudowany w 2009 roku, który poza częścią biurową, magazynową i techniczną posiada również trzystanowiskowy warsztat. Dzięki temu poza regeneracją turbosprężarek oferujemy Państwu również profesjonalny montaż. Daje to Państwu pewność, że wszystkie warunki odnośnie montażu określone w karcie gwarancyjnej zostaną w stu procentach spełnione. Niestety wciąż wiele warsztatów ignoruje zalecenia firm regenerujących turbosprężarki, narażając klienta na dodatkowe koszty i obarczając winą za swoje niekompetencje właśnie firmę regenerującą.
Etapy Regeneracji część I
Uszkodzoną turbinę rozbieramy na części pierwsze. Wirnik, koło kompresji i łożyska bezwzględnie trafiają do kosza a obudowa do piaskowania. Wymiana takich elementów jak wałek i koło kompresji jest podstawą dobrej regeneracji turbosprężarki. Zamieszczone wyżej zdjęcia pokazują jak wyglądają elementy zdemontowane z uszkodzonej turbosprężarki.
Etapy Regeneracji część I
Niestety wiele zakładów zajmujących się ich regeneracją wciąż prowadzi selekcję części, oceniając które z nich wymienić a które zamontować ponownie, natomiast do zniwelowania luzów stosują części nad wymiarowe. W efekcie po odebraniu turbiny z takiego zakładu wyczuwalne są nadmierne luzy wałka spowodowane wytarciem bieżni. Analizujmy dalej.
Etapy Regeneracji część I
Przegrzany i zatarty wałek to efekt niskiej jakości oleju, jego rzadkiej wymiany bądź przerwy w jego dostarczaniu do łożysk turbiny. Uszkodzenia wirników i kół kompresji są zazwyczaj następstwem uderzenia ciała obcego, bądź otarcia w wyniku nadmiernego luzu wałka. Natomiast zdjęcia poniżej, pokazują które części są wymieniane i regenerowane w całości.
Etapy Regeneracji część II
Do nowego korpusu trafiają nowe łożyska, uszczelnienia, koło kompresji i wałek. Tylko użycie nowych części gwarantuje skuteczną i niezawodną regenerację.
Etapy Regeneracji część II
Złożony środek turbosprężarki zapinany jest na wyważarkę wysokoobrotową, następnie jest doważany przy prędkości obrotowej 180 000 obr/min.
Etapy Regeneracji część II
Po tej czynności rdzeń zakładany jest do wypiaskowanej obudowy, ostatnim etapem jest ustawienie aktuatora sterującego zaworem upustowym lub zmienną geometrią.
DOSKONAŁY EFEKT KOŃCOWY
Doskonały i Precyzyjny Efekt Końcowy, Widoczny Jest Na Załączonym Zdjęciu.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
G-TURBO to Szybkość i Niezawodność
Jako jedni z niewielu na rynku, udzielamy 24 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów!